• (Android/iOS) Buildings for Minecraft mod mnogo izdržljivosti

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Buildings for Minecraft ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Buildings for Minecraft IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod mnogo izdržljivosti ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Buildings for Minecraft 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Ova aplikacija je beskorisna. Mrzim ovu aplikaciju jer tamo možemo napraviti samo jednu kuću

    MCEdit je moćan program treće strane za uređivanje Minecraft karata. MCEdit ima mnogo alata i filtera za uređivanje i izgradnju te može ubrzati izgradnju

    ocjenjujem ovo s 2 zvjezdice. Volim igru, ali svaki put kada dodam neke zgrade, pojavljuju se neke zelene stvari poput ravnog zemljišta, itd.

    Aplikacija je lijepa, ali trebali biste dodati opcije odabira jezika, ona prikazuje samo jedan jezik i teško je pronaći kuće i više kuća kao što su japanske kuće i stare kuće

    zapravo ne radi u aplikaciji zašto treba eksterni Uradi isto ne radi u aplikaciji zašto je drugačije popravi je ili je ažuriraj prije nego što ja ocijenim ovu aplikaciju na 5 zvjezdica i pričekam da moj Minecraft ne radi u vanjskoj jer postoji oštećeni dodatak i kad igram to na vanjski uvijek Ruši Onda sam sada odabrao aplikaciju Odlično se ne ruši Sigurno za igranje Želim ovu aplikaciju, ali trebam aplikaciju, ali sada čekam da se Ova aplikacija ažurira

    najbolja aplikacija za minecraft

    Predobar

    Nemojte ga preuzimati. Koristio sam ga jer mi se nije svidjelo mjesto na kojem sam napravio jednu zgradu, ali nakon što sam ga odabrao da ga spremim u aplikaciju, prije svega, nije ga uspio niti kopirati kako treba, svuda je imao cjeline, a drugo , uništio je SVE druge zgrade koje sam imao u svom Svijetu, SVE IH, uključujući i one koje nisam odlučio spasiti. Mjesecima sam radio na njima i nestale su za nekoliko sekundi.

    Pronašao sam puno vrlo lijepih buildova koje sam želio ili trebao u svojim spremanjima bez poteškoća i odigrao sam kroz njih upravo ono iskustvo koje sam izvorno očekivao. Moja jedina stvar je da će reći oštećeno i tražit će od vas da napustite minecraft i vratite se, ali kada to učinite, to u potpunosti razbija vaše gradnje brisanjem komadića trave iz ravnih spremanja koje stvaram u mobilnom uređaju i stvarajući rupe u zemlji koje sranje.

    Odlicnooo!!!!!!!!!!!!

    Building for Minecraft Castle - Najnovija Verzija Za Android

    Prilično dobro, ali kad odem u svijet nakon dodavanja build-a, nema ga. Osim toga, ima mnogo konstrukcija

    dobro što ti stvarno daje ono što želiš izgraditi

    ova aplikacija je najbolja, ali imam problem, kad god igram sa zgradom, voli zaostajati svakih 30-ih i završava 3s i ponavljati, svejedno mi se svidjelo, ali molim popravi ili inače...

    Ovo je pre dora igra


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :